torsdag den 31. marts 2011

så blev det min tur..

Nu gik den ikke længere.. Denne uudforskede verden af bloggere måtte på et tidspunkt fange min interesse tilstrækkeligt til at også jeg skulle finde det nødvendigt at dele min verden med alle i ukendte mennesker derude! ;)
Det er min dejlige veninde Lise, som har åbnet denne verden for mig! Kommer vist aldrig til at leve op til hendes interessante madindlæg, men skulle hilse at sige at det oftest smager ENDNU bedre end det ser ud, da jeg ofte er så heldig at blive inviteret på spændende og nye retter!
Min første indlæg vil jeg bruge til at dele et ganske fantastisk billede med jer.. nogle genkender måske Øyvind (Den Ægte) som den pude man kan købe i ekstravagante indretningsshops rundt omkring i landet. Men denne Øyvind er såmænd syet og udstoppet af min lille moar, som synes 700 kr alligevel var for meget at betale for en UGLE! Enjoy..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar